اولویت ما تغییر نگاه منفی و تصویر غیر واقعی در اذهان نسبت به سیستان و بلوچستان است.

اولویت ما تغییر نگاه منفی و تصویر غیر واقعی در اذهان نسبت به سیستان و بلوچستان است.

EN

اولویت ما تغییر نگاه منفی و تصویر غیر واقعی در اذهان نسبت به سیستان و بلوچستان است.

جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ | 21:49269 بازدید

نگین:
اولویت ما تغییر نگاه منفی و تصویر غیر واقعی در اذهان نسبت به سیستان و بلوچستان است.
معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: اولویت ما تغییر نگاه منفی و تغییر تصویر غیر واقعی در اذهان نسبت به سیتان و بلوچستان است.
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی اظهار کرد: از نیمه دوم سال 94 با توافقی که بین ریاست وقت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و استاندار سیستان و بلوچستان در خصوص مقصد گردشگری شدن استان صورت گرفت اقدامات و برنامه هایی را شروع کردیم.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: اولویت ما تغییر نگاه منفی و تصویر غیر واقعی در اذهان نسبت به استان بود، سعی کردیم نگاهها را به سمت زیبایی های سیستان و بلوچستان معطوف کنیم.

این مسئول ادامه داد: از جمله اقداماتی که در این زمینه انجام شده است برگزاری تورهای گردشگری برای گروه های مرجع و رهبران فکری سفر و گردشگری و نیز فعالین طبیعت گردی و توراپراتورها بوده است.

وی گفت: بزرگترین اجتماع راهنمایان گردشگری ایران را در قالب تور سه روزه در سال ۹۵ با حضور 400 راهنمای گردشگری از تمام استان‌های کشور برگزار نمودیم تا علاوه بر معرفی ظرفیت های ناشناخته استان زمینه سازی برای افزایش تقاضای سفر به استان کنیم.

میرحسینی بیان کرد: درابتدای سال 95 جشنواره گردشگری اقوام ایران زمین همزمان با اجلاس آیورا وحضور22 کشور در چابهار برگزار شد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: به منظور معرفی هدفمند سیستان و بلوچستان و تغییر نگاه در حوزه بین المللی این جشنواره با اجرای برنامه های بسیار متنوع و خوبی اجرا شد.

این مسئول با بیان اینکه ظرفیت ویژه دیگر چابهار موج سواری است ادامه داد: 2 تور 60 نفره موج سواری را در تنها بندر اقیانوسی کشور برگزار کردیم که تنوع خوبی برای گردشگران ایرانی بود که گردشگران خارجی نیز از این تور و برنامه موج سواری استقبال خوبی کردند.

وی گفت: در سال 95 در هفته گردشگری حدود 100 برنامه متنوع را در سطح استان برگزار کردیم که تاکید بر اجرای پدیده‌های تک زمانی و تک مکانی در استان به صورت ویژه داشتیم مانند جشنواره انار سنگان  که به منظور ایجاد توجه به منطقه و جریان سازی هدفمند و افزایش شهرت استان  برنامه ریزی و اجرا شد.


معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: در سال 95 در سه رویداد گردشگری دنیا، نمایشگاه گردشگری ITB برلین آلمان، نمایشگاه MITT مسکوی روسیه در اسفند سال 95 و نیز در نمایشگاه گردشگری سلامت عمان  اواخر شهریورماه این استان را به خوبی برای تورگردانان و گردشگران دنیا معرفی کردیم. 

این مسئول خاطرنشان کرد: در داخل ایران نیز حضور فعال در نمایشگاههای و جشنواره های مختلف ملی و بین المللی داشتیم که تاثیر بسزایی در معرفی هرچه بیشتر استان داشت.
انتهای پیام/ مقیمی


دیدگاه خود را بیان کنید

بازدید روز

۹۱۰

بازدید دیروز

۱۲۴۹

بازدید ماه

۴۲۰۵۲

بازدید کل

۱۲۹۵۲۳۸

افراد آنلاین

۱۰