به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان، وحیده رخشانی اظهار کرد: لزوم ایجاد زیرساخت های گردشگری با توجه به ثبت جهانی بیابان لوت و توسعه منطقه در تمامی جهات به ویژه اشتغال باعث شد تا اداره کل میراث فرهنگی و استانداری نسبت به انجام اقدامی مشترک با دهیاران و بومیان منطقه وارد عمل شود.
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زاهدان افزود:
به این منظور امروز بازدیدی به همراه معاون سرمایه گذاری، بخشدار نصرت اباد و بومیان علاقه مند در منطقه انجام شد که به نتایج مطلوبی منجر گردید.
این مسئول ادامه داد: در این بازدید ضمن جانمایی کمپ گردشگری مقرر شد دهیاران منطقه نیز اعتبارات خود را به این سمت هدایت کنند.
وی گفت: وجود جاذبه های بکر و زیبا، معادن موجود در بحث زمین شناسی و مهمتر از همه خونگرمی مردم منطقه در مهمان نوازی از جمله نقاط قوت میباشد که با تکیه بر آنها میتوان موفقیت این طرح را تضمین کرد.
رخشانی ادامه داد: در این راستا در سال جاری با مشارکت استانداری اجرای عملیات زیرساخت در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع در فاز اول آغاز میشود که جهت تکمیل، تجهیز و نگهداری از بومیان منطقه کمک گرفته میشود.
انتهای پیام