حضور مدیر کل و فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته گردشگری و نیروی انتظامی در مراسم صبحگاه پرسنل نیروی انتظامی شهرستان زابل گردشگری
حضور مدیر کل و فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته گردشگری و نیروی انتظامی در مراسم صبحگاه پرسنل نیروی انتظامی شهرستان زابل
حضور مدیر کل و فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته گردشگری و نیروی انتظامی در مراسم صبحگاه پرسنل نیروی انتظامی شهرستان زابل
حضور مدیر کل و فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته گردشگری و نیروی انتظامی در مراسم صبحگاه پرسنل نیروی انتظامی شهرستان زابل
یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۵
۰ نظر ۲۸۹۰ بازدید
حضور مدیر کل و فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته گردشگری و نیروی انتظامی در مراسم صبحگاه پرسنل نیروی انتظامی شهرستان زابل
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان و به نقل از سرگرد اکوان ، دکتر کامبیز مشتاق گوهری و هیات همراه به مناسبت هفته گردشگری و نیروی انتظامی در صبحگاه پرسنل نیروی انتظامی شهرستان زابل شرکت نمودند . در ابتدای مراسم سرهنگ نجابت فرمانده انتظامی شهرستان زابل ضمن خیر مقدم به مدیر کل و فرمانده یگان حفاظت اداره کل ، نیروی انتظامی را همراه و همیار میراث فرهنگی دانست و افزود با توجه به اینکه در منطقه مرزی خدمت می کنیم و احتمال آن می رود که اشیاء و میراث گرانبهای کشورمان توسط افراد سود جو خارج شود نیروی انتظامی وظیفه خود می داند همچنان که با سایر اشکال قاچاق مبارزه می نماید در این موضوع مهم نیز ورود پیدا کند و ما آمادگی داریم با تمام توان مقابل افراد سود جو که مبادرت به حفاری غیر مجاز می نمایند ایستادگی نمایم . در ادامه دکتر مشتاق گوهری ضمن ابراز خرسندی از اینکه در جمع سبز پوشان نیروی انتظامی حضور یافته است از جناب سرهنگ نجابت فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زابل که با نگاه فرهنگی به معظلات و مسائل حوزه استحفاظی خود دارند تشکر نمودند و افزود امروز به دلیل وسعت جغرافیایی و آثار تاریخی در سطح استان و از طرفی کمبود نیروی یگان حفاظت قطعا" به حمایت و پشتیبانی نیروی انتظامی نیاز داریم و بحمدالله تا کنون همینطور بوده و انتظار داریم در ادامه نیز این همکاری ها و تعامل های دو طرفه بیشتر و ادامه دار باشد . گوهری افزود میراث فرهنگی یک امانت در دست ماست و همه ما موظف هستیم با حفظ و نگهداری درست این میراث گرانبها را به نسل های آینده انتقال دهیم . در پایان مراسم از زحمات و همکاری های مستمر فرمانده انتظامی شهرستان زابل تقدیر به عمل آمد