سرپرست میراث فرهنگی سیستان وبلوچستان:  خدمت رسانی با کیفیت و تکریم گردشگران اولویت اصلی هتل داران است  گردشگری

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان گفت: تکریم و خدمات رسانی صحیح و با کیفیت به گردشگران اولویت اصلی هتل داران در استان است و به طور مرتب مورد ارزیابی قرار می گیرند.  

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان گفت: تکریم و خدمات رسانی صحیح و با کیفیت به گردشگران اولویت اصلی هتل داران در استان است و به طور مرتب مورد ارزیابی قرار می گیرند.  

میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان
سه‌شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۴  ۰ نظر   ۶۵۶ بازدید

سرپرست میراث فرهنگی سیستان وبلوچستان:  خدمت رسانی با کیفیت و تکریم گردشگران اولویت اصلی هتل داران است 




سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان گفت: تکریم و خدمات رسانی صحیح و با کیفیت به گردشگران اولویت اصلی هتل داران در استان است و به طور مرتب مورد ارزیابی قرار می گیرند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل؛ محمدهادی طهرانی مقدم در حاشیه بازدید سرزده از یکی از هتل های مطرح زاهدان اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع، گردشگر و مهمانان داخلی و خارجی جزو اولویت های اصلی این اداره کل و تمامی هتل داران و متصدیان مراکز اقامتی استان است.
وی افزود: زمانی که یک گردشگر در مراکز اقامتی این استان سکونت موقت پیدا می کند نباید کوچکترین کمبود از لحاظ خدمت رسانی متوجه او شود تا مبادا رسم مهمان نوازی مردم استان مورد خدشه واقع شود و با نارضایتی عازم دیار خود شود.
وی تاکید کرد: در راستای صیانت و احترام به حقوق مسافران و گردشگران، بازدیدهای سرزده از هتل ها و بوم‌گردی ها در دستور کار قرار گرفته و این امر به صورت دائمی انجام می شود.
به گفته طهرانی مقدم؛ هتل داران آبروی میراث فرهنگی و مردمان این استان هستند و هرگز اجازه نمیدهیم که فردی با کوتاهی های خود به این اعتبار و آبرو ضربه وارد کند و مردم نیز می توانند در صورت مشاهده مشکل و قصور در این مراکز اطلاع دهند تا بلافاصله کارشناسان این اداره کل به منظور بررسی و پیگیری در محل حاضر شوند.

دیدگاه خود را بیان کنید

Code Image