معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان برای پاسخگویی به تعدادی از سؤالات، مشکلات و دغدغههای مردمی در سامانه سامد حاضر شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مسعود بختیاری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان صبح امروز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، استانداری پاسخگوی تعدادی از سؤالات، مشکلات و دغدغههای مردمی شد.
سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) ارتباط بیواسطه مردم و دولت برای بیان انتقادات، درخواستها، گزارشها و پیشنهادات مردمی است و این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده تا از مسائل و مشکلات مردم به نحو ملموستری آگاه شده و برای رفع آن تدابیر بهتری را اتخاذ کنند.
سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) باهدف تسهیل دسترسیهای مردم به اطلاعات و خدمات، ارتقای سطح پاسخگویی مسئولان، افزایش رضایتمندی عمومی، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی راهاندازی شده است و مردم در تمام شهرهای استان میتوانند از طریق شمارهگیری ۱۱۱ مسائل و مشکلات خود را با کارشناسان سامانه ارتباط مردم و دولت مطرح کنند.