به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات تاسیسات گردشگری و کسب رضایتمندی گردشگران در ایام نوروز 95 ، بازرسین اداره کل نظارت و بازرسی اداره کل استان در معاونت گردشگری از مراکز اقامتی ، هتل ها ، مهمانپذیرها و دفاتر خدمات مسافرتی شهرستان زاهدان بصورت مرتب ادامه دارد
به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری سیستان وبلوچستان مجتبی میرحسینی معاون گردشگری استان با اعلام این خبر گفت : ارزیابی و کنترل سطح خدمات ارائه شده به گردشگران در طول سال از اولویت های مهم معاونت گردشگری استان به شمار می آید که در همین راستا و به منظور آماده سازی تاسیسات گردشگری استان جهت پذیرایی از میهمانان و گردشگران نوروزی ، گروه نظارت و بازرسی معاونت گردشگری استان طرح نظارتی خود را جهت ارزیابی کیفیت و کمیت نحوه خدمات رسانی و ارائه سرویس مطلوب به مسافران درسراسراستان به صورت همزمان آغاز نموده است .
وی افزود : طی بازدید های به عمل آمده توسط بازرسین و ناظرین دفتر نظارت و ارزیابی تاسیسات گردشگری فعالیت های مرتبط با ارائه خدمات مطلوب به گردشگران مثل نصب نرخ ، ارائه خدمات ، دارا بودن مجوزهای لازم ، کنترل قراردادها ، بررسی تعهدات تورهای مسافرتی ، مدیریت نیروی انسانی ، کیفیت و کمیت خدمات ، بهداشت و امکانات موجود در تاسیسات و مراکز گردشگری سطح استان از ابعاد و زوایای مختلف مورد سنجش و بررسی قرار گرفت .
معاون گردشگری میراث فرهنگی اظهار داشت : خوشبختانه بازرسین در این بازدیدها از نحوه ارائه خدمات و رعایت موازین قانونی توسط تاسیسات گردشگری استان ابراز رضایت نموده و خواستار رفع نواقص و معایب موجود در فرصت باقی مانده تا نوروز شدند .
مجتبی میرحسینی ابراز امیدواری کرد تا با نظارت مستمر بازرسین استان، رعایت ضوابط و مقررات و ارتقاء سطح ارائه خدمات در مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری استان بتوانیم خدمات مطلوبی در طول سال به ویژه ایام نوروز به مسافران ارائه نموده و سفر خوب و خوشی را برای آنها فراهم نمائیم