به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان، مراسم روز جهانی گردشگری با نواختن زنگ گردشگری و با حضور دانش آموزان و مسئولان در روستای منزلاب زاهدان برگزار شد.
در این مراسم وحیده رخشانی اظهار کرد: برخلاف سنت هر سال که مراسم روز جهانی گردشگری در یکی از مدارس زاهدان برگزار میشد امسال با حضور دانش آموزان و مسئولین به منظور تاکید بر اهمیت توسعه گردشگری روستایی این مراسم در یکی از اقامتگاه های بومگردی روستای گردشگری منزلاب برگزار میشود.
وی گفت: روستای منزلاب این ظرفیت را دارد که به یکی از مقاصد گردشگری استان و حتی کشور تبدیل شود.
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زاهدان افزود: یک اقامتگاه بومگردی در این روستا ایجاد شده و چندین متقاضی برای ایجاد اقامتگاه های دیگر در این روستا پرونده تشکیل دادند.
در پایان این مراسم، توسط اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زاهدان، اقلام فرهنگی و نوشت افزار در میان دانش اموزان توزیع شد.
همچنین کتابخانه دبستان فرهنگ این روستا که به همت طرح نذر کتاب توسط فعالین اجتماعی تاسیس شده بود، افتتاح شد.
انتهای پیام